Jan-en-Henk.reismee.nl

Via de Betuweroute naar Zaragoza

Vanmorgen vertrokken vanuit een bergdorpje van 100 inwoners die een eigen waterput beheren met grijs water en waar het gemeentehuis ook het plaatselijk café was. Een voordeel, een wijntje of biertje, kost een derde van de prijs in Nederland . Bij vertrek uit het dorp meteen een klim van 300 meter maar zo stijl dat wij boven meteen voor apegapen lagen. Na anderhalf uur in de berm gelegen te hebben weer aangefietst, wind zoals thuis maar verder goed fietsweer. Al gauw waanden we ons in de Betuwe zoveel fruit als we kijken konden. Gedaald van 1100 meter naar 250 meter hoogte. Aangekomen in Alagan na 108 km een pension gevonden lekker gedoucht gegeten en nu zitten we in de herberg de boekhouding bij te werken onder het genot van een kopje thee. Morgen richting Zaragoza , wat zijn wij toch geluksvogels dat wij dit nog kunnen op onze leeftijd.

De geluksvogels

Verder denk ik dat die mevrouw van de Hulterman ( eerste afslag ) vaak genoeg heeft gezien hoe mooi blond mijn haren zijn.

Jo v. Heugten

Zeker geluksvogels geweldig.

Wim en Ria

Geen regen, maar nu hoogte verschil. Alles mee maken, dat doen jullie.

Uschi

Wie is er kleurenblind jij of ik?? Jan je hebt wel veel fantasie. Geluksvogels zijn jullie zeker, niet te hard fietsen dan liegen jullie ook niet op apegapen :-)