Jan-en-Henk.reismee.nl

Van Madrid naar het lege land

Vanmorgen vertrokken vanuit de schilderswijk in Madrid waar wij verbleven in een hostal van zwarte Riek een vrouw ongeveer net zo zwaar als Cila, Berdie en mijn aanhanger samen . Daar aangekomen , behoorlijk laat kregen wij het bericht dat de fietsen op het trottoir dienden te verblijven zelfs Henk kreeg haar niet op andere gedachten. Al met al goed verlopen al had ze de huur twee keer geïncasseerd, maar die vlieger ging niet op schilder wijk of niet storneren of wij gaan verbouwen. Vanmorgen vertrokken met goed fietsweer s'middags zelfs 20 graden, eenmaal buiten de stad geraakten wij al gauw in gevecht met de elementen kiezelwegen die als de bulten van de giraf steeds achter elkaar kwamen dat was behoorlijk afzien. Wat een leeg gebied een enkele boerderij met voornamelijk vee en verder niemand te bekennen. Nog eens geen sk'on boerendochter met een hondje. Aangekomen bij ons hostal wat er prachtig uitziet hadden wij ruim de tijd voor het huishouden omdat wij vroeg aankwamen na 67 km. Morgen goed opletten in verband met weinig eet en slaapmogelijkheden.

Groetjes de Remi 's in het weidse land.