Jan-en-Henk.reismee.nl

Zijn wij stadsmensen, wat denken jullie daarvan.

85 km, vm bewolkt, nm met zon, 13 graden.

Gisteren avond een spaanse politieman gesproken die op de koninklijke familie moet passen. Groot fan van Atletico, samen naar zijnstamkroeg, dat is feest, zeker als er ook nog gewonnen wordt van Barca. Volgens Jan hebben ze de overwinning te danken aan PSV, genoeg hilariteit. In ons hotel zaten ook een grote groep pensionados uit Barcelona, toen de wedstrijd was afgelopen gingen meteen naar bed. We fietsen door een mooie streek en daar werd ook veel gewandeld, ploseling hoorde ik achter me een klap. Jan verloos zijnevenwicht en schamte een boom. De schade aan boom en Jan vielen reuze mee, misschien was zijn aandacht te veel gericht op twwe tegemoet komende vrouwen met een heel mooi huundje.je ziet wel God straft direct. We vertrokken op ongeveer 1100 m hoogte en de verwachting was dat we wel even naar Madrid zouden zoeven, maar mooi niet. We kwamen ook nog door met wachten beveiligde urbanisaties, Mollywood.. Hier op tv zie je dagelijks mensen die vanwege fraude aangehouden zijn,. Er zullendan ook nog wel wat villaatjes te koop komen voor de liefhebbers. We waren vrijdicht bij het centrum van Madrid, maar omdat we er onlangs nog geweest zijn, gas erop en de route volgen.

Vanavond tot laat nog moeten zoeken naar een overnachting, maar het is weer gelukt.

cortenspierre

Bomen rammen!!waarom!tja het oog wil ook wat,en thuis wacht jullie mss de deegrol,dus kijken en genieten.Het zijn prachtfotos die wij hier dan te zien krijgen.Veel fietsgenot,groeten uit Diepenbeek.

Wout

Hahahaha die Pierre, ik lag wel even in een deuk!

R.joosten88&upcmail.nl

Niet elke reis verloopt zoals je hem gepland hebt.dat hebben jullie nu aan den lijve ondervonden.Is het nog meer afzien dan de vorige tochten??Henk en Jan,hou er de moed maar in en veel plezier in jullie volgende(en laatste?)fietsweek groetjes Coby en Rini

piet en jo

Gellie het ut steeds over die huundjes; nou ik heb d'r nog nie inne gezie!!!

Uschi

Grappige verhalen de laste tijd van de manen met spierbundels, maar dat is toch niet mals volgens mij hoven jullie niet bang te zijn voor rofvogels. Ik zou ederland opletten voor bomen en stevige spanse schoonheden????, dag???????? ik hoop dat de zo nu weer voor jullie gaat schijnen ??????