Jan-en-Henk.reismee.nl

Een snipperdag genomen.

Di 12 graden veel regen, ongeveer 140 km afgelegd met bus, metro. We zijn in Cadalso de los Vidros.

Toen we gisterenavond ontdooid waren en weer een beetje begonnen te leven hebben we de weersvooruitzichten bekeken en die waren naadje pet voor vandaag. We hebben gezocht naar een andere dagbesteding en dat heeft goed uitgepakt. Vanochtend met de bus en metro naar centrum van Madrid. Een mooie trip en Jan heeft de stad zorgvuldig vasrgelegd op zijn fototoestel. Ook op plaza mayor hebben wij ons keurig gedragen, hopelijk is men vergeten wat er onlangs gebeurt is, toen er wat hollandse jongens waren en grapjes maakten die wat anders uitvielen, helaas. Morgen willen we weer op de pedalen, via Escorial richting Madrid. Misschien is de Koning thuis en gaan we even goededag zeggen, het kan ook zijndat hij " op de olifanten is in Afrika" . in zijn eigen jachtgebied zitten inmiddels zoveel herten dat wij er gisterennog flink voor op de rem moesten. We gaan de geplande route anpassen, te veel regen en sneeuw ten noorden van Madrid, we hebben geen winterbanden op onze bikes, anders hadden we gewoon doorgefietst!!!

De stadswachten.

Paul

Leuke verhalen. Mooie foto's. Verstandige mannen die het slechte weer mijden.
Geniet er van opa's!

Liesbeth en Bert Damen

het weer wordt beter letop , stop de regen kleding maar in de tas .

groetjes Bert Damen

Yvonne en Leo

Het is weer machtig om jullie verslagen te lezen, doorspekt met jullie humor! En ook de foto's liegen er niet om!
Fiets ze!

Groetjes,