Jan-en-Henk.reismee.nl

Richting Madrid

Van Calera y chozas naar Cadalso de los Vidrio's 85 km

Vanmorgen vertrokken met bewolkt weer met ongeveer 10 graden, tot 15.00 was het droog en toen gooide pluvius de handrem los. De natuur was ruw overal rotsen in de weilanden en bossen, de schapen deden zich te goed aan het nu nog aanwezige gras! over een maand ziet het er heel anders ( dor ) uit. Tijdens de tocht door de bossen was er geen mens op straat,alleen de koekoek was onze trouwe metgezel . Het deel na het diner liep door deze bossen over een heel slechte weg 25 km lang. Verkleumd aangekomen in ons hostal, na een warme douche naar de winkel en daarna naar het café, daar is het lekker warm. Morgen voorspellen ze ook veel regen, misschien wat anders verzinnen dan fietsen.

Groetjes, de waterhoentjes

jaap en wilma

Zijn jullie geïnspireerd door onze vogelverhalen van gisteravond (koekoek en waterhoentjes)? Maar wat ons betreft begrijpen wij best dat jullie één dagje overslaan na deze verkleumde aankomst in Cadalso. Veel plezier en weinig regen gewenst voor de rest van jullie fietsreis.

elly

Het gaat goed, behalve het weer. Hier is het lekker warm en droog, maar ja, je maakt keuzes.!
Groetjes Elly

Willie & Mia.

Jullie zijn het gespetter zat,
En hebben het natte pak wel gehad
Toch gaat voor jullie de zo'n weer schijnen,
En zullen alle ongemakken verdwijnen
Bedankt voor jullie leuke verhalen
Jullie blijven in elk geval wel stralen!!!