Jan-en-Henk.reismee.nl

Lissabon schone stad aan de Taag

Vanmorgen uitgerust opgestaan na een goede nachtrust, reizen en 2 pilsjes hakken er in. Ontbijt in de eetkeuken middels een buffetje wel goed verzorgd. Met ongeveer 25 veelal jonge mensen van diverse nationaliteiten ontbijten is met gebruik van Henk zijn talenknobbel geen enkel probleem. Daarna lopend de stad in maar na een bezoekje aan de toeristen informatie de fietsen gehaald. Fietsen langs mooie gebouwen en parken, een bezoek aan een prachtige kerk waar we tot op het dakterras hebben geklommen voor een schitterend uitzicht en bijbehorende foto's. Daarna langs de Taag gefietst met zijn bruggen en de

haven met veel trimmers . Door een mooi park met monument weer naar het hotel. Opfrissen verslag maken en ergens iemand eten laten koken wat wij lekker opeten, zelfs afwassen besteden we uit. Morgen vroeg op voor de eerste etappe. Tot de volgende keer. Groetjes Henk en Jan

Uschi

Hoi Jan en Henk,goed om te horen dat jullie veilig aangekomen zijn. Dus jullie beginnen meteen goed. Hoteletje,biertje ontbijtje wat willen de heren nog meer. De fietsen zijn ook al in elkaar gezet dus nu beginnt het echte fietsavontuur. Ik hoop dat jullie veel plezier hebben en lekker genieten. Jan gedraag je, en passen jullie maar goed opelkaar.verheug me al op alle leuke verhalen van jullie. Groetjes ???????? ????uschi

Willy en Willemin Martens

Wij wensen jullie een hele fijne toertocht samen..
Heel veel succes met de tocht !!!
Herkenbaar die foto`s van Lissabon, mooi hè...

groetjes Willy en Willemien

Eloy en Inge

Hallo stoere mannen !
Wij zijn ook weer ingecheckt op jullie reismee verhalen. Wij wensen jullie een hele mooie reis toe.
Hartelijke groetjes.