Jan-en-Henk.reismee.nl

We zjn in de "Witte Stad"

Gisteren door Wout weggebracht naar Lille airport.

Heel druk daar vanwege voorjaarsvakantie. Ook best veel politie op de been, maar gelukkig hebben ze ons en de overige reizigers met rust gelaten. Is toch spannend want ook daar waren best veel mensen met een Noord Afrikaans uiterlijk. Zo zie je maar weer wat al die ellende met ons doed.

Een half uur te laat vertrokken en na een voortvarende reis op zoek naar koffer en fietsen. Onder veel bekijks de fietsen uitgepakt en hergemonteerd. De regenbuien waren juist voorbij toen we na rijiadvies van de politie ons hotel gingen zoeken. Ruim een half uur fietsen en na een half uyr zoeken toch net voor 12 uur de toegangsdeur nar ons hotel gevonden dat op de 1e verdieping ligt.onderweg bij een stoplicht vroeg Jan nog aan een Portugese Schone of ze voor op de stang wilde zitten. Hoe dat afgelopen is vraag zelf maar aan Jan. Het bleek geen 12 uur te zijn maar 11 en tegenover ons hotel lonkte een biermerk op de gevel enook dat mogen we niet negeren.

We hebben een ruime kamer met 2 persoons bed. Toch maar even gevraagd of hij van mij ad zou willen blijven als hij aan Cila dacht. Hij verzekerde me dat hij ruim 100% " op vrouwen valt". Vanmorgen lekker uitgerust en zonder klachten opgestaan.

Vandaag zou het overdag droog blijven en gaan we hier eens kijken of er misschien nog wat ontdekkingsreizigers/sters rond lopen, want daar waren die Portugezen toch ook heel goed in!

Fijne zondag, de avonturiers!

ria en wim

Het begin is gemaakt. Trappen maar !

Ben en Maria

Henk en Jan, veel succes met jullie tocht maar dat zal wel lukken. Geniet ervan en we blijven jullie volgen.

Rjoosten88@upcmail.nl

Hoi Henk en jan,het is kwart over een in de nacht zojuist Berdie veilig thuis gebracht van de verjaardag van Willy.wij wensen jullie ontzettend veel plezier en een heerlijke fietstocht door Spanje.groetjes Coby en Rini