Jan-en-Henk.reismee.nl

De fietsen zitten in de fietsdozen.

Wij, Jan en Henk, staan weer klaar om voor het 3e jaar op rIj een fietstocht te gaan maken. Dit jaar willen we van Lissabon naar Girona fietsen. Grotendeels via de fietsroutes van Paul Benjaminse en een gedeelte van de El Cid route, voor meer informatie zie de betreffende websites.

We hadden gepland om vanuit Brussel naar Lissabon te vliegen, maar dat kan helaas niet. Daarom moeten we morgen naar devervangende luchthaven Lille. Wout heeft zich aangeboden om ons weg te brengen en daarvoor zijn we hem heel dankbaar. Hopelijk zijn de grenscontroles en oponthoud als gevolg van invoering tolheffing in Belgie van korte duur en kunnen we s avond om 17.45 vertrekken naar Lissabon.

We willen tot maandagochtend in Lissabon blijven en dan gaat de fietsreis beginnen.

Wij willen jullie evenals vorige jaren graag op de hoogte houden van onze reisavonturen.

Jo van HEUGTEN

GOEDE REIS EN GENIET ERVAN GROETJES.

Theo Timmermans

Jan en Henk, veel succes de komende weken geniet er van en hopenlijk mooi weer.

PiNi

Hola Henk en Jan,wensen jullie (weer)alvast voor maandag sterke fietsbenen,waar jullie de moed vandaan halen,is voor jullie een weet,ons een vraag.Het beste en genieten is de boodschap,groeten uit Diepenbeek.

Frans van Bree

Jan en Henk, een hele mooie fietstocht toegewenst zonder problemen, maar ja die overwinnen jullie wel als dat zich voordoet!!
groeten van frans en Maria van Bree

Jan en Liesbeth Verdonk

Jan en Henk, wij wensen jullie hele fijne fietsweken met ontspannende, inspannende, gezellige, mooie, uitdagende en interessante momenten. Veeeeel succes!
Groetjes van Jan en Liesbeth