Jan-en-Henk.reismee.nl

Laatste etappe Manresa Barcelona

De laatste 65 km zitten er op naar eindbestemming barcelona . De route naar barcelona via gps zelf uitgezocht en gereden .Hoe dichter bij barcelona hoe meer auto's dus opletten geblazen. In het laatste deel werden we nog getrakteerd op een beklimming van 7 km. Aangekomen in de albergue wat een prachtig gebouw blijkt te zijn, het bekende ritueel. Morgen fietsen inleveren bij ups met overige bagage en daarna barcelona in. Nog een paar dagen en weer naar Asten wat gaat het toch snel voorbij.

De Europa fietsers

cortenspierre

Europa fietsers,ze mogen thuis weer heel trots zijn op jullie,en wij trouwe lezers ook.Wensen jullie beiden straks een veilige vlucht terug naar de vrouwtjes ,die met ongeduld op jullie wachten.Hartelijke groeten uit Diepenbeek.

veel pllezier nog. Geie reis terug

ria en wim

willemienm30@ail.com

Wij zitten bij Perpignan Frankrijk, is dus niet zo heel ver van Barcelona, maar we blijven lekker hier, mooi weer dus oké nog veul plezier in Barcelona!! Willy Willemien Simon