Jan-en-Henk.reismee.nl

Verder stroomafwaarts met de Ebro

Afgelopen nacht geslapen in het lelijkste dorp ooit gezien, in een huis wat op een spookhuis lijkt groot en onbewoond en voor het laatst een onderhoudsbeurt gehad naar schatting in 1959. Ook dat hebben wij overleeft. Vanmorgen vanuit QUINTO richting ALCANIZ, Bij goed weer vertrokken en de eerste uren met de ebro mee totdat rivier en weg zich splitsten, continu klimmen richting alcaniz waar wij om 15.oo aankwamen precies op tijd voor het menu del dia. Ongeveer 80 km gefietst en grote honger besloten wij om een fles je wijn te nemen bij het eten. Het eten en vooral de wijn waren super lekker. Bij een kamer zoeken hadden wij ook de mogelijkheid om te blijven slapen in het hotel waar wij hadden gegeten, na onderhandeling met de bazin die overigens stroef verliep kozen wij te blijven omdat rijden met alcohol op onverstandig is. Douchen en de stad verkennen bij dit mooie weer is geen straf, morgen de via verde op om onze weg te vervolgen.

Groetjes de kilometervreters.

Harrie&Tonny Kusters

succes, en het blijft een uitdaging.Veel plezier en nog fijne dagen.
Gr. Tonny

Uschi

Jullie vertellen weer allemaal mooi, spanende verhalen. Dus de terug reis komt weer dichterbij, genieten jullie nog maar van het heerlijke land. Het ergste is, als jullie naar huis komen ook hier heel slecht weer is. Viel spass noch Männer